Този метод на пречистване от токсини е учудващо лесен и успешен. Човек трудно може да повярва, че много от проблемите му ще се решат с прилагането му. Но всъщност е толкова лесен, че едва ли някой дълго ще се чуди дали да се пробва или не.
Какво ни е необходимо: само малко слънчогледово олио.
Как се прилага: сутрин след ставане и на гладно се взима 1 лъжица от олиото, бавно се поема в устата и се жабурка в продължение на 15-20 мин. Олиото в никакъв случай не бива да се гълта. Първоначално то е гъсто, но след това започва да става все по-рядко. Когато стане съвсем рядко (след около 15-20 мин.) трябва да се изплюе (най-добре в тоалетната). Олиото се е превърнало в млечно-бяла течност. След това е добре да изплакнем старателно устата си и да си измием зъбите с четка (и паста за зъби).
Защо пречиства този метод: ние имаме слюнчени жлези, чиято функция от многото е да отделя продуктите от обмяната на веществата от кръвта. Докато се жабурим, смучем или дъвчем, кръвният поток, преминаващ през слюнчените жлези, се увеличава до 4 пъти. При този метод през слюнчените жлези се филтрира почти цялото количество кръв, като олиото в случая привлича и свързва всичко вредно и ненужно. Затова в края на процедурата получената течност е отровна и не бива да се гълта, най-добре да се изхвърли в тоалетната чиния, защото е пълна с вредни микроорганизми и бактерии.
Колко често да се прилага: в началото може да се направи терапия за 1 или 2 седмици всяка сутрин. Дори се препоръчва за по-бързо оздравяване да се прави 3 пъти на ден преди хранене и на гладно (а може и просто сутрин и вечер). За някои заболявания са достатъчни 5-7 дни, а за други (с хроничен характер) и месеци. Но за това се изисква постоянство.
Какво действие има:
* организмът ни се освобождава от вредните микроби и токсини
* обмяната на веществата силно се активира и забързва и това оказва благотворно въздействие върху жизнения ни тонус
* избелва зъбите
* премахва кървенето на венците, лекува парадонтоза
* стяга “разхлабени” венци
* лекуват се успешно доста заболявания – главоболие, зъбобол, кожни проблеми, чревни заболявания, женски болести…
* предотвратява се развитието на кръвни, чернодробни, стомашни, белодробни заболявания…
* пречиства целия кръвен поток
Предупреждение: при този метод на пречистване се наблюдава появяване на временни неразположения и проблеми, но само в началото, с напредване на терапията те отшумяват. Това рядко се случва и най-вече на хора с много тежко здравословно състояние.
Ето още нещо любопитно свързано с езика – нашето вътрешно огледало.
Share
8 април, 2009 в 16:30
Здравейте ! Благодаря за чудесния сайт !
Бих искал да питам, за тази процедура необходимо ли е студенопресовано олио или става и това масовото ?
8 април, 2009 в 16:56
Здравейте,аз пък искам да попитам задължително ли е да бъде слънчогледово олиото?Не може ли захтин или олио от гроздови семки(понеже такива имам:)?
8 април, 2009 в 17:08
До сега не съм срещала да се упоменава олиото да е точно студенопресовано – за това предполагам, че няма значение и може и с двете. Само се препоръчва да е или слънчогледово или фастъчено (не знам защо), но по принцип може с всякакво растително масло.
8 април, 2009 в 17:31
благодаря за информацията
11 април, 2009 в 19:19
Още утре ще го опитам… а мога ли след това да си изпия сутрешната чаша топла вода с лъжичка оцет? Да не си взаимодействат някак?
12 април, 2009 в 0:27
След пречистването може да пиеш каквото пожелаеш, а вода с оцет е много подходящо, тъй като и тя пречиства. Само не забравяй преди това да си измиеш добре устата от олиото и дори да си остържеш повърхността на езика (например с лъжичка или с пръсти). Тук да добавя – нали знаеш, че оцета, който се продава в търговската мрежа не е полезен. Единствено е добре да се пие вода с истински натурален ябълков оцет.
12 април, 2009 в 1:10
Мер, а за балсамик оцета нещо да кажеш? Води се полезен… Не става дума за пречистващи процедури, но примерно при ядене не е ли хубаво да се ползва? На мен лично вкусът на оцета по принцип не ми допада и много рядко ползвам, като съм си купила един малък балсамик именно защото четох колко е полезен…?
12 април, 2009 в 1:32
За балсамовият оцет – не знам точно как се прави, но ако в състава му има консерванти или Е-та или някакви изкуствени добавки или оцветители, не е за предпочитане (много ме интересува технологията на производство, но не винаги може да се разбере). Трябва да погледна съдържанието, че до сега не се бях замисляла за него.
12 април, 2009 в 2:02
Заговаряйки за оцета, може ли да ви питам за мнение по повод зехтина. В книгата си Човешкото хранене, д-р Гайдурков казва, че е много вредно да слагаме каквато и да било мазнина в салатите си, било то и студено пресован зехтин. За целта той препоръчва домашно направена маслинова паста. Аз много обичам зехтин и не пропускам да си слагам в салатите… Знаете ли нещо повече по въпроса, или как го усещате вие? Благодаря ви, приятели!
12 април, 2009 в 2:19
Да, има вярване, че всичко което не е в естествения си вид (така както ни го предлага майката Природа) е трудно за усвояване и разграждане от нашия организъм, защото комплекса от взаимно-допълващи се съставки се нарушава. Така например е добре да се яде ябълката с кората и семките, защото само така поемаме целия комплекс от съставки, спомагащи за лесно разграждане и пълноценно усвояване на веществата. Има много примери.
Тази идеология ми звучи наистина логична и вярвам, че наистина е така. Преди повече следвах този принцип, но напоследък го бях позабравила. Имах период, в който ядох салатите само с лимонов сок и смлени орехови ядки или слънчоглед. Получава се много вкусно.
12 април, 2009 в 4:58
Ужас… Това ми се струва прекаляване. Навсякъде се твърди, че зехтинът е толкова полезен, сега че някой твърди, че не е… То по тази логика и смлените орехови ядки от горния пример не са естествения вид на орехите, разбива им се структурата като се смелят… а и те съдържат много мазнини в себе си, един вид пак се добавят мазнини в салатата… На мен лично зехтинът ми прави удоволствие, а съм го намалила до около половин лъжица на цяла купа салата и пак се усеща толкова разлика… Мисля, че това, че ми е приятно да си хапвам салатата е много по-важно от това, че има твърдения, че това не е най-полезният вариант… Все пак не съм сложила някой обработен до неознаваемост салам, а студенопресована растителна мазнина…
12 април, 2009 в 10:38
Много поздрави на Гайдурков за зехтина,той голям експерт се извъди Г по всичко.Общо взето преписва от тук от там. За мен не е никакъв капацитет ,лично мнение.Каква е логиката да сложиш маслинова паста от консервирани маслини,също раздробени,вместо студено изцеден зехтин от прясен плод? Просто никаква!
Тези неща са от книгата на Галина Шаталова “Целебно хранене”,там тя казва .че в обвивката на плодовете,зеленчуците,семена,ядки итн.се съдържат ензимите за самосмилане и това помага на организма.
12 април, 2009 в 11:04
Но от друга страна съм чела, че е по-добре да белим ябълките, защото там с съдържат отровните пистициди…Искам да кажа – всяко престараване е ненужно…Важното е ( при суровоядството, а и по принцип) да ни е приятно и да го следваме с удоволствие!!!
12 април, 2009 в 13:57
И аз съм чувала, че трябвало всичко да се бели (не само ябълките) заради нитратите в обелките… От друга страна съм чела, че ябълките са вредни за зъбите, бананите са вредни за кръвта, морковите и за тях съм срещала, че на нещо вредели… То ако тръгнем да се водим по всяко проучване кое за какво е вредно, няма да остане какво да се яде… Мисля, че доколкото нещо е вредно, то е в резултат на неосъзната консумация или прекаляване в количествата…
Това за консервираните маслини и аз си го мислех… Точно винаги ще предпочета зехтина пред тях. Не знам на Гайдурков какви са доводите против мазнините в салатата, но доколкото знам за усвояването на някои витамини, организмът се нуждае от наличие на среда от мазнини, тоест ако ядем зеленчуците на салата без добавка на някакъв вид мазнини (може да са и ядки, разбира се), няма да усвоим всичко полезно докрай.
12 април, 2009 в 20:48
Моето мнение,много сте прави в знанията си,но как да няма и ползи и вреди,затова балансирано хранене,но на живи храни,с добавка на зехтин или масла студенопресовани.На професор Гайдурков,по принцип са полезни сьветите,но фундаментално има грешни постановки.
20 април, 2009 в 9:37
Аз вече 1седмица правя тази процедура всеки ден със студено-пресован зехтин, нямам друго олио вкъщи. Имам 2въпросчета, пишете, че след това течността е бяла на цвят, но при мен не е така, става бледо зелена, понеже зехтина е зелен на цвят, да не би нещо да не правя като хората? И другото въпросче, аз от доста време първото нещо което правя сутрин е да пия соле/изворна вода с 1ч.л.разтвор на хималайска сол/ с добавка/водорасли/. И от 1седмица след като си изпия течността започвам да се жабуря 15-20мин и след това закусвам, за да спестя време. А по принцип толкова време изчаквам след добавката. Дали е правилно или трябва да правя нещата обратно?
20 април, 2009 в 12:50
Опитах днес за първи път да си жабуря устата с олио…Но не мога да издържа 15-20 мин.- а 5 мин. (досадно ми е) Олиото пак си беше станало бяло…Има ли смисъл да правя прочистването, ако го правя само 5 мин.?
20 април, 2009 в 16:56
И аз опитах, но като теб не можах повече от 5 мин. Направих го последователно с общо 4 лъжци по 5 мин – 20 мин. Така може ли?
20 април, 2009 в 17:54
Деси, по принцип трябва да го правиш обратното – първо да започнеш с процедурата с олиото. Иначе ако първо започнеш със солите, организмът ще е зает с тяхната обработка, абсорбиране и разпределение на веществата (за което 15 мин не са достатъчни), вместо да е насочен към целите на процедурата. То затова и повечето процедури и лечебни храни се правят/приемат на гладно. Дори си мисля, че след това още по-добре ще се възприемат тези соли.
Може би и затова е зелен цвета – пробвай обратната и пак забележи дали има промяна в цвета.
До колкото знам, процедурата може да се прави с всякакво масло, но се препоръчва да е шарлан – слънчогледово масло (студено пресовано).
Мика, в началото наистина е малко по-трудно да издържим 15 мин, но след втория път става по-лесно. Обикновено е добре да се ангажира съзнанието с някакво занимание докато се жабурим, но не дотолкова, че да го глътнем без да искаме. Ако искаш да го правиш нека да е поне 10 мин. Иначе най-вероятно няма да има смисъл.
Анелия, навсякъде в литературата се споменава да се прави точно по-посочения начин. Струва ми се, че ефекта най-вероятно ще е различен, по начина по който ти го правиш, но не мога да дам задоволително обяснение. Ако с течение на времето разбера нещо повече ще пиша пак.
Успех
.
20 април, 2009 в 20:24
Здравейте!Моля,не се опитвайте да постигате веднага максимум време,не всеки успява,но когато сте постоянни,сте достигнете до-20минути.Даже да баде 1мин.то вече е благотворно,даже 1мин.Опитвайте да варшите други дела,например,подготовка на следвастите сокчета или прочетете ,напишете,почистете и времето минало.Ползвайте всякакво олио,но само вкраен случай-нерафинирано,има много химикали в него.
21 април, 2009 в 15:22
Мер, много ти благодаря за отговора! Ще го правя в обратния ред!
21 април, 2009 в 19:54
Аз също правя пречистването със зехтин и при мен цвета става бяло зеленикав, тъй че предполагам, че цветът не се дължи на въпросните соли, а просто си е така, така или иначе слънчогледовото олио е жълто и затова най-вероятно става бяло. Колкото до издържането 20 минути и на мен в началото ми се стори трудно обаче, дори ако не се занимавате с нищо конкретно пуснете си любима музика(гледайте да не пеете :Д) и неусетно за няколко песни времето е минало. А имам и едно питане, какъв се очаква да стане цветът на олиото примерно към края на пречистването, когато организмът се е попречистил, защото сега ми се струва, че голяма част от белотата се дължи на отделената слюнка?
22 април, 2009 в 21:54
До колкото знам, цветът на течността не се променя – винаги е млечно бял (явно с лек оттенък). Например, ако имаме много токсини, не би трябвало да стане черна или тъмно жълта да речем. Което би било един много добър индикатор, ако беше на лице това изменение.
24 април, 2009 в 23:13
Здравейте,само не мога да разбера защо толкова въпроси се задават за това дали може процедурата да се прави с зехтин и какви ли не други видове олио ,ако сте решили да го правите все ще отделите 2лв за една бутилка слънчогледово.Тогава и ще сте спокойни,че всичко е както трябва.
25 април, 2009 в 9:13
Аз дори прочетох, че е хубаво маслата да се сменят периодично, защото различните видове олио извличат различните токсини. Препоръчват се като много добри също сусамовото и кокосовото.
25 април, 2009 в 18:46
Деси,когато се пият това което пишеш е така,но в случая жабурим и плюем ,маслата извличат това което организма е изхварлил .
26 април, 2009 в 11:09
Tози материал изглежда да е съкратен преводен вариант на статия на Dr. Karach, където се подчертва че олиото _трябва_ да е СТУДЕНО ПРЕСОВАНО (не рафинирано)- Главните букви са на автора. Статията още препоръчва олио от фъстъци, но после споменава че това на Австралийският пазар е известно да има бактериални токсини.
http://www.naturesown.co.za/files/Download/SunflowerOil.pdf
От личен опит също мога да потвърдя че ефектът със зехтин (студено-пресован) е много по-добър отколкото с рафинирано слънчогледово олио.
Страхотен метод, използвайте го.
PS: Ако някой се интересува от превод на статията на български – обадете се. Преведох я за наште, ако и други ако могат да се възползват, още по-добре.
26 април, 2009 в 14:21
В един от коментарите се каза, че ако е слънчогледово олиото, трябва, най-добре е да е шарлан – студено пресовано слънчогледово. Аз с такова го правя. Но не съм пробвала със зехтин, за да направя разликата.
26 април, 2009 в 16:33
Благодаря Любо! Значи правилно съм се насочила със зехтин екстра върджин.
27 април, 2009 в 0:21
Любо, ще се радваме да постнеш статията тук, ако не ти е проблем. И аз досега не знаех със сигурност дали има разлика в ефекта от рафинираното и студенопресованото олио за тази процедура. Въпреки че винаги ползвам студенопресовани масла (в случая шарлан), искаше ми се да зная дали и другото е опция (понеже повечето ми познати не ползват нищо друго освен стандартното олио) – за което ти благодаря. Ще пробвам и със зехтин.
А иначе, статията не е преведена от никъде. Материалите (книги, преса, интернет), които съм прочела (на тази тематика), незнайно защо не се уточнява дали олиото да е студено пресовано (което си е доста важно).
27 април, 2009 в 19:00
Благодаря ви за интереса. Ето я и цялата статия. Бъдете здрави, благословени, просветлени и щастливи.
Oтстраняване на Отрови в Организма със Слънчогледово Олио
Лечението на имунни заболявания, включително СПИН и рак
Д-р Ф. Карач. Д-р на мед. науки.
Обяснение на неконвенционалните лечебни процеси в човешкото тяло, стимулирани от Слънчогледово олио
Изумителните целителни сили на този метод, доведоха до по-нататъшни изследвания. Тези допълнителни проучвания относно олио-терапията сега са добре документирани, особено що се отнася до сходните физиологични ефекти върху различни физически лица.
Изненадващо е, че при този биологичен лечебен метод най-различни симптоми безусловно изчезват, без каквито и да са странични ефекти. Този прост метод лекува напълно широк спектър от заболявания, които обикновено се лекуват с операция или чрез силни лекарства, обикновено със значителни странични ефекти. Ефективността на тази лечебна система, в която олиото се жабурка в устата, се дължи на стимулиращият ефект, който олиото има върху отделителната (също-изхвърляща токсините) система на организма.
Чрез този метод е възможно да се лекуват едновременно като индивидуални клетки, клетъчни конгломерати (натрупвания) така и лимфни възли и по-сложни тъкани, като например тези във вътрешните органи. Това се получава, тъй като полезната микрофлора в организма (има се пред вид защитните тела), са свързани помежду си в едно здравословно цяло (континуум). (това и на английски не е много ясно какво точно се има в предвид, но с 2 думи – метода е страхотен )
Без тези естествени телесни защитни вещества които се произвеждат от тази микрофлора, здравето на хората са може да се влоши. Dr.Karach обяснява, че редовното прилагане на това лечение повлиява на оздравителните процесите и допринася много за доброто състояние на човешкото тяло. Това мнение на Dr.Karach се поддържа от много други учени по целия свят.
С помощта на това лечение (олио-терапия) постоянно и неизменно се лекуват такива болести като мигрена, главоболие, бронхит, болни зъби, тромбоза на артериите, хронични заболявания на кръвта като левкемия, също така артрит и свързаните с него заболявания, невро-физиологична парализа, екзема, стомашен ентерит, перитонит, сърдечни заболявания, бъбречни болести, менингит, и хормонални нарушения при жените напълно се отсраняват от организма.
Олио-терапията има траен целебен ефект върху цялото тяло според Dr.Karach (дори се казва “за вечни времена”). Дори в случаи на терминални (крайни) заболявания като рак, СПИН и хронични инфекции е било демонстрирано че този начин на лечение може успешно да замества всички други. Dr.Karach успешно излекува пациент с хронична левкемия с 15 години “тежки” методи на лечение зад гърба му. Острият артрит на един друг пациент, който бе на легло, се отстрани от тялото му за 3 дни, без очевидни странични ефекти като възпаление.
Въпрос: Как се прилага този метод?
Купете си слънчогледово олио или фъстъчено олио* в местния магазин за здравословни храни. (** – важното е да е нерафинирано! – студено пресирано/изстискано!! Без термична и химична преработка – на Бг пазар такова са шарлан, зехтин – студено пресирани/изстискани.) Трябва да е СТУДЕНО ПРЕСОВАНО олио. Уверете се, че бутилката е добре затворена веднага след употреба (отваряне) иначе ненаситените мазнини в олио бързо се превръщат в наситени при излагане на въздух (настъпва окислеие), което означава, че впоследствие олиото става само за готвене. Сутрин, преди да си измиете зъбите, преди да сте пили кактото и да е, и преди ядене/закуска, поставете една супена лъжица олио в устата си, но не го поглъщайте. Изплакнете (жабуркайте) го в устата (без прекомерен натиск) за 15 до 20 минути, като се уверите, че олиото е прокарано между зъбите/ добре нажабуркано в устата. Тази процедура стимулира слюнните жлези чрез движението на челюстта, като при дъвкане. Това освобождава смилателни ензими.
Токсините и бактериофагите в рамките на кръвоснабдителната система ще бъдат извлечени от олиото през слюнчените жлези като по този начин става пречистване на кръвта.
Не трябва при никакви обстоятелства да се поглъща дори капка от олиото при изплакване на устата, защото всеки остатък от олиото съдържа крайно токсични елементи. В началото олиото ще високo вискозно, но след няколко минути то ще започне да става по-“тънкo” и бяло като избелена вълна. След 15 до 20 мин – ако олиото все още се появява с жълт цвят, е добре да се продължи с метода/жабуркането докато олиото се превърне в бяла течност.
След изплюване на олиото си изплакнете устата старателно няколко пъти с вода, и дори си измийте старателно устата с четка за зъби, и накрая изчистете четка за зъби. Почистването четката за зъби след това, както и мивката, ще ви гарантира, че отделените в големи количества бактерии, вируси и токсини и химикали от тялото ще бъдат премахнати. Когато се разгледа под микроскоп една капка от това олио смесено със слюнката се виждат гъбни спори, бактерии и други (микро-)организми в изобилие.
Малко след приключване на прилагането на олио се получава очевидно укрепване и стимулиране на лимфната система и засилване на кръвоснабдителната система в организма. Оздравителният ефект на това лечение действа на две нива: детоксиране (премахване на вредните вещества) и стимулиране на автоимунната система. “Страничените ефекти” от този лечебен метод (олио-терапия) са: укрепване / заздравяване на разхлабени зъби, подобрение на кръвоснабдяването на венците и подобрена обмена на веществата (растеж) и избелване на зъбите.
Най-добре е ако олиото за лечение се приложи като първото нещо сутрин преди закуска, но когато са очевидни болестни симптоми, е полезно да се използва тази техника преди другите основни хранения за деня, когато не се консумирани течности преди това за поне двадесет минути.
В. Каква е продължителността на това лечение?
Това е различно от човек на човек, но лечението може да бъде спряно, когато организма укрепне, когато качеството и спокойствието на съня се възстановят в естествената им форма, когато апетита е на здрав човек, и когато при първото събуждане след изтичането на нощта няма признаци на умора. Налице е също и вторичен ефект – паметта значително се подобрява. Само когато всички тези условия са изпълнени продължението на лечението е ненужно.
В. Възможно ли е с този метод на лечение да се влоши състоянието?
При някои лица които имат едновременно няколко различни заболявания, може да се наблюдава първоначално влошаване на състоянието. Това се дължи на първоначално премахване на основната инфекция, което може да позволи временна изявяване на вторични инфекции. След няколко дни вторичната инфекция може да изчезне, но да се появят други. Такива симптоми обикновено се появяват при хора, които страдат от хронични заболявания или терминални болести (като рак). При такива обстоятелства Dr.Karach препоръчва на засегнатите лица твърдо и целенасочено да продължат с лечението, дори и ако има налице треска (повишение на температурата).
Dr.Karach твърди че когато тези симптоми се появят по време на олио-лечението то тогава само ще се улесни бързото изцеление.
В случай че лечението се прекъсне по една или друга причина, общият лечебен ефект ще се забави. По тези причини Dr.Karach твърди, че първоначалното влошаване на състоянието е отличен признак, че болестта е започнала постепенно да си отива от тялото.
В. Колко често човек може да прилага този метод дневно?
Това зависи от общото здравословно състояние на човека и от степента на токсичност/замърсяване на организма.
Колкото по-често се прилага олио-лечението, толкова по-мощни са ефектите му.
Остри заболявания обикновено са излекуват от два до четири дни.
Хронични заболявания, които са се развивали в продължение на много години
съответно изискват по-дълго време на лечение. В някои случаи това може да отнеме до една година. Не се отказвайте.
Пациенти с терминални (крайни/нелечими) заболявания, които са постоянствали с това лечение са живо доказателство с подобреното си състояние и успешно излекуване за отличните резултати постигнати чрез този метод на лечение.
*******************************************
Бележки:
(*) Австралийски-отглеждани фъстъци. Има съобщения че те имат много високо съдържание на афлатоксини (токсини от гъбички), така че изглежда, че
студено пресовано слънчогледово масло може да бъде по-добър избор.
Четката за зъби може да се почисти напълно с 3% водороден прекис (кислородна вода).
Това е напълно различен подход от Budwig Диетата, която използва студено пресовани ленени семена (Ленено олио) като хранителна добавка. Да не се объркват методиките, тъй като те не са взаимозаменяеми.
_____________________________________________________________________
27 април, 2009 в 21:54
Еее, Любо, прекрасно! Голямо благодаря!
1 юни, 2009 в 15:55
Здравейте! От доста време ви чета, но все не пиша.Много интересни статии.Имам въпрос – От къде да се снабдя студено пресовани олия – Мер беше споменала за една фирма, но незнам къде се продават. Искам да мина на такива.Благодаря предварително!
1 юни, 2009 в 16:23
Здравей, Ели, вече на доста места се продават – в големите вериги магазини и здравословните магазини най-вече.
Ако случайно си от Пловдив, най-много видове студено пресовани масла има в Лекси и Мега марина, също и във всички здравословни магазини (обикновено са в близост до зехтина). Шарлан си взимам от Лекси, понеже е добра цената.
3 юни, 2009 в 11:15
zdraveite.4uvala sam za tova pre4istvane ot malka.zapo4nah go ot 18 dni sas studeno presovano slan4ogledovo olio,6te probvam i sas zehtin.pliuq v toaletnata 4iniq,miq zabite dosta staratelno,ustnata kuhina,ezika i samite ustni,jaburam s voda.posle pak miq ezika sas specialna 4etka za miene na ezik ot aptekata,udobna e,stava po-lesno.posle jaburkam s raztvor za usta ot aptekata,ima razli4ni vidove,reduvam gi.4etkite darja dalgo vreme pod te4a6ta struq gore6ta voda,dva pati gi kisnah v kislorodna voda.nqkoi den moje i da gi izvarq (kato bebe6kite 6i6enca).4uvstvoto na svejest i 4istota e strahotno.sled 10tina min. vzimam 1 s.l. ot orehoviq likior za pre4istvane,sled 10 tina min.soka na polovin limon s 1 s.l. zehtin.sled okolo 10 min.piq topal bilkov 4ai ili ot dafinov list.sled blizo 2 4asa zakusvam edin plod.dnes mi e 17 den ot plodovo-4aeniq rejim.VSI4KO SI ZASLUJAVA.6te pravq jaburkaniqta redovno ejesutrinno pone 1 g.ako ne6to me vazprepqtstva sutrin,ve4er na glano.darja na sebe si,obi4am se,iskam da sam zdrava.
5 юни, 2009 в 0:19
Беатриз, всичко, което споделяш, е страхотно, благодаря ти. Твоята постоянност и решителност е за завиждане, малко хора умеят да са толкова последователни. Продължавай все така
и дано повече хора започнат да държат на себе си и да се обичат, и да желаят да са здрави.
3 юли, 2009 в 8:37
Здравейте, отдавна се интересувам от здравословния начин на хранене, но сега съм решена да го следвам:Р Имам малък син, на който искам да давам пример. Въпросът ми е- може ли този вид пречистване да се практикува по време на кърмене, тъй като видях че има такива, които са забранени. Ще се радвам, ако ми даддете някаква информация по въпроса:)
4 юли, 2009 в 1:56
Хриси, повечето практики за пречистване са противопоказни за кърмене и бременост, но точно тази е подходяща и за двете, тя е много лека и съществременно силно благотворна.
6 юли, 2009 в 8:55
Мер, много ти благодаря за отговора. Силно се надявах да е така. Още от утре ще започна и ще следя с интерес сайта ви.
9 юли, 2009 в 16:06
zdraveite,az sy6to polzvah metoda okolo mesec,za6toto imam psoriazisn no efekt ne vidah.sega sym re6il da probvam s nerafinirano olio za po dylag period dano se polu4i ne6to.
10 юли, 2009 в 10:14
Да, наистина пробвай със студенопресовани масла. Но ако искаш да се справиш с псориазиса може би ще е добре да съчетаеш и с още някакво пречистване или гладуване, но ти прецени. Успех!
13 юли, 2009 в 22:14
navifigaro, натуропатите казват ,че псориазисът е белег за по-дълбока патология. Лесно едва ли ще отстъпи…
Ако имаш време и средства, можеш да пробваш една много яка физиотерапевтична процедура – криотерапия. Казват ,че можела дори да го премахне. ( Нямам лични наблюдения, затова използвам това време) У нас още не се прави, доколкото съм запознат. Имам предвид по начина ,по който се извършва в чужбина.
13 юли, 2009 в 22:21
Zdraveite,ot 4 dni opitvam olio terapiqta no se zamislih dali trqbva da napravq nqkakvo pre4istvane i dali bihte mogli da me naso4ite kakvo e dobre poneje ot skoro sam re6ena da premina kam vegetarianstvo i zdravosloven na4in na jivot i ne sam mnogo zapoznata s pre4istva6ite tehniki.BEZKRAINO MNOGO BLAGODARQ za prekrasniq sait .
22 юли, 2009 в 23:39
Норче, за всяко прочистване организмът ще ти бъде благодарен

То е като да си почистиш апартаментчето – и мокета, и прозорците , и тавана от паяжините ..:)) – което и да изчистеш, все е по-добре от нищо
Тук много сме писали по всички въпроси, – кое ,защо ,кое след кое, …….попрочети внимателно, мотивирай се и действай, но не се пускай всичко да изпробваш за една седмица, че да не се окажеш в небрано лозе
23 юли, 2009 в 1:22
Да, което и да се направи все ще е добре, но запознай се с всичките (някои по-основни са пречистване на дебелото черво, на черния дроб, от паразити, пречистване с гладуване или сокотерапия, пречистване от слуз, на лимфа, на кръв ……). Като се запознаеш по-подробно прецени кое би било добре за теб (например не всеки е ментално готов за клизма, а някои например изпитват страх от чернодробното….).
18 август, 2009 в 23:22
Здравейте много се радвам че ви открих.Страхотен сайт.Наскоро се запалих по суровоядството и очаквам вашите съвети как да започна.Благодаря.
13 октомври, 2009 в 10:50
Здравейте,
Аз реших да пробвам очистването с олио (ползвам нерафинирано сусамово) и вече карам така няколко дни. Още на втория ден обаче страхотна хрема се появи и вече съм така 3 дни. Голям теч значи! Моето усещане е, че това е очистителен процес, провокиран от заниманията с олиото – така чувствам нещата или поне, така ми се иска да е. Естествено, оставям процеса така и не се намесвам. Ако някой има подобен опит, нека сподели, какво мисли – дали е възможно само след една-две практики с олио да има полкова силна реакция?
За пълнота – последните 6 месеца доста неща опитах – 7 и 10 дневно гладуване на вода, 5 очиствания на черния дроб, спрях цигарите, внимавам как се храня и т. н. С две думи, организмът ми се е поизчистил и това олио не му идва изневидеелица.
Успех на всички, а аз продължавам с олиото…и с хремата
17 октомври, 2009 в 0:11
Здравей, Стефан!
Понякога има съвпадения. Може тази реакция да е в следствие на процедурата, но може и да е вследствие на резките климатични промени тия дни (ако е второто – процедурата ще спомогне за бързото преминаване на хремата). Нищо не е изключено. Ако искаш може да пробваш да смениш сусамовото олио с шарлан, може да се наблюдава промяна, въпреки, че е малко вероятно.
На мен лично не ми се е случвало подобно нещо, може някой друг да сподели опита си.
19 октомври, 2009 в 2:05
Няма връзка с олиото. ( твърдо и лично мнение)
Очистването с олио е много щадяща и постепенна процедура. Щом 10 дни на вода не са направили криза ,олиото е къде-къде по деликатно като метод.
9 ноември, 2009 в 17:45
Firma Agrostil 2003 EOOD Bqla Slatina proizvejda visokokachestveno studeno presovano olio sys sertifikat za kachestvo. Za kontakti GSM 0899182054 Rashko
7 февруари, 2010 в 23:27
Извинявайте, обаче, не разбрах, след това 15-20 мин. жабуркане с олио, зъбите после се изплакват старателно с вода, а използва ли се ПАСТА ЗА ЗЪБИ или само с четката търкаме
8 февруари, 2010 в 10:23
Когато се жабурках за първи път с олиото, след 2-3 дни практикуване на метода ме заболя гърлото. Без температура и други подобни реакции, но ме болеше гърлото. Мина за следващите 2-3 дни. Методът с олиото е много ефикасен и веднага предизвиква кризи на най-замърсеното и неотложно за прочистване място в организма за момента. Забелязах, че после болките се местеха на ддруги места по органите. Слаби и временни, но ги усещах. Също промени в кожата може да се наблюдават. Всичко зависи и от индивидуалните усещания, прагът на болка и други подобни фактори, които са различни за всеки индивид. Всъщност става постепенна и пълна профилактика на тялото, но трябва да продължи повече време това жабуркане. Както и д-р Karach казва, появата на лечебни кризи е най-сигурният признак, че протичат процеси на пречистване и лечение в организма.
Аз си мия зъбите след изплакване с вода и с паста също. д-р Karach също казва с паста, и даже след това да се почиства четката с водороден прекис-кислородна вода за дезинфекция.
8 февруари, 2010 в 10:26
вижте кометнара на Любо, който е публикувал статията на д-р Karach.
10 февруари, 2010 в 0:34
Освен с паста за зъби, може да почистим устата си като няколко пъти се жабурим с разтвор на карамфил на прах. Така много добре дезинфекцираме.
20 февруари, 2010 в 18:49
Мер , аз наскоро пак си мислих, дали някой може да даде смислено обяснение за какво всъщност (аджеба) ни трябва паста за зъби ? Освен за да имаме ментолов дъх в устата няколко минути, аз за друго не се сещам. Каквито и съставки да има в нея, те след 2 мин. се изплюват.
Почистването на зъбите с четката си е механичен процес , не мога да се сетя за нито една операция в строителството и механиката ( в които съм доста запознат) където постоянно нещо се зачиства с метални, пластмасови и др. четки , където да се слага паста. Винаги се почиства на сухо , а после вече се измива,издухва и.т. Паста се употребява само при полиране или за финно абразивно обработване. Дори един обикновен под да се измете с метла, не трябва да се добавя нищо,дори и вода ,нищо че някои си мислят,че така вдига по-малко прах. Да , по-малко прах се вдига , но и по-малко се измита, защото праха се смесва с водата и става кал.
Аз се извинявам за спама, ама като ми кацне някой казус ,докато не го разреша, не се успокоявам
21 февруари, 2010 в 21:41
И аз напоследък не ползвам паста за зъби, а си правя сама една смес и също често си минавам междузъбните пространства с конец (скоро разбрах защо е добре да го правим). Знае се, че повечето пасти са доста вредни, защото всеки ден поглъщаме малко количество от тях, а това не е никак за подценяване. Да не му мислим много-много. И аз мисля, че без тия пасти, пак може да имаме здрави зъби и венци – всичко зависи най-вече от начина ни на хранене и от здравословното ни състояние.